Monument Valley - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

08 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Moab

Hallo! Gisteren zijn we in Monument Valley geweest en dat was wederom super mooi. We hebben een jeeptour gemaakt met een Navajo-indiaan over de 17 mile drive en de backcountry van Monument Valley, erg indrukwekkend! Een tour van 2,5 uur, in een jeep, hobbelend over de dirt roads, echt supergaaf!
Gisteravond nog de zonsondergang gezien in Monument Valley en nadien nog tot 23 uur heerlijk buiten gezeten op de camping, met een prachtige sterrenhemel. Zoveel sterren, echt ongelooflijk. Veel meer dan in Nederland!

Vandaag zijn we in Moab, morgen gaan we Arches NP bezoeken. Morgenvroeg wel te verstaan, want het is hier 38 graden :) De vrouw bij de visitors center en hier op de camping gaf het verstandige advies om 's ochtends vroeg en aan het einde van de dag/begin avond te ondernemen. Tussen 12 en 17 uur doet hier niemand wat..... We kunnen het ons voorstellen, want het was vanmiddag wel weer erg warm. Gelukkig hebben we een camping met schaduw en we hebben een perfect plekje onder de bomen.

Tot de volgende keer!! Groetjes, JoMa

• 08 Augustus 2012 - 09:27

Grietje:

Hallo Marga en Jran,
    Wat fijn dat jullie zo genieten, van deze mooie reis, wat zien jullie veel.
    Groeten van ons.

• 08 Augustus 2012 - 16:29

Romkje Sietske:

Hey Joran en Marga,

Ik heb nog niet alle verhalen gelezen, maar wel de foto's kunnen bekijken! Wat een geweldig mooie omgeving! Echt prachtig. Geniet ervan!

Groetjes Romkje Sietske

• 09 Augustus 2012 - 16:06

Rianne:

Jullie vermaken je wel zo te zien, en er zijn weer foto's!!!
    Houd de camera in de gaten!!
    Veel plezier nog,
    Rianne