Arches National Park - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Arches National Park - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Arches National Park

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

10 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Provo

Gisteren hebben we in alle vroegte (we zijn om 6 uur al vertrokken) Arches National Park bezocht. Het is hier ca. 38-40 graden en ons was geadviseerd om op tijd in de ochtend dingen te ondernemen... nou dat advies hebben we maar opgevolgd. En dat was maar goed ook! wat warm hier zeg!
In Arches NP kun je een 18 mile drive rijden en dan zie je verschillende viewpoints en kun je diverse wandelingen maken. De Windows hebben we bezocht toen de zon opkwam, erg mooi. Alles kleurt dan zo mooi rood, het licht schijnt er dan precies goed op. Daarna de andere punten bezocht en wat kleinere wandelingen gemaakt. Een heel bijzonder park!

's Middags rond het middaguur waren we weer terug op de camping en hebben we rustig aan gedaan. Lekker een boekje gelezen, een tukje gedaan en ook nog wat nuttigs..... helaas moest de was gedaan worden. Dit kwam prima uit zo, want we waren gisteren precies op de helft van onze reis. Alle kleren en handdoeken zijn weer lekker schoon en fris.

Vandaag zijn we aangekomen in Provo, morgen rijden we door naar Grand Teton NP en daarna Yellowstone. De temperaturen zijn daar iets prettiger, althans, dat vinden wij. Tussen de 20 en 28 graden. Lijkt ons helemaal goed!

Tot de volgende keer! Groetjes, JoMa

• 10 Augustus 2012 - 08:41

Wim En Ineke:

Hoi wat schitterend en gek! Lijkt me ook geen gebied voor ong.40 gr. Goed dat jullie vroeg weg waren!Wij gisteren gezellig met Hans naar de Chinees geweest, hier ook gelukkig mooi weer. Ook lekker dat de was weer schoon is hoor, veel succes met het 2e deel van jullie expeditie! Knuffel.

• 10 Augustus 2012 - 09:05

Anke Heerze:

HEy

• 10 Augustus 2012 - 09:07

Anke Heerze:

Hey Marga en Joran,

wat een mooie foto's hebben jullie geplaatst. En wat een hitte! kan me voorstellen dat je uitkijkt naar wat normaler weer haha. hele fijne tijd nog toegewenst!

groetjes
    Anke

• 11 Augustus 2012 - 08:55

Yvette Berendsen:

Hoi marga en joran

Gaaf hoor jullie reisverslag en foto's. Heel herkenbaar. De plekken die jullie hebben bezocht kwam mij allemaal bekend voor. Het stuk waar jullie nu zijn, zijn wij niets geweest. Geniet ervan!!! Groeten Yvette