Page: Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Page: Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Page: Antelope Canyon

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Page

Vandaag alweer 2 heel mooie excursies gedaan, in een bijzonder landschap. We hebben vanochtend de Antelope Canyon bezocht. De Canyon is opgesplitst in een Upper en Lower Canyon en in eerste instantie hadden we vanuit Nederland de Upper Canyon excursie al geboekt, omdat dit een heel populaire excursie is. Om 8 uur vertrokken we in jeeps naar de Canyon: eerst een stuk over de gewone weg en vervolgens een stuk over een dirt road (rood zand); wat scheuren zeg! Eenmaal daar aangekomen gingen we met de gids (een Navajo) de canyon in, erg indrukwekkend! Verschillende lichtinvalshoeken, gesteente en zand.
Om 9.30 uur waren we weer terug op de parkeerplaats en eigenlijk waren we ook wel heel benieuwd naar de Lower Canyon. Daar zijn we naartoe gereden en na 1,5 uur in de rij te hebben gestaan, konden we ook nog met deze tour mee. En deze vonden wij nog mooier, echt schitterend. Soms moesten we door hele kleine gangen klauteren, trappetjes op en af en klimmen, maar het was echt super mooi! De Lower Canyon was veel smaller, vonden wij mooier qua licht (maar we waren er ook later op de dag, dus helemaal goed vergelijken is het niet).

Nu zitten we lekker bij de camper, morgen gaan we naar Monument Valley, tot de volgende keer! Gisteren lukte het niet zo goed om foto's te plaatsen van de Grand Canyon, dat is nu wel gelukt. Hopelijk lukt het zo ook om de foto's van vandaag te plaatsen.

Groetjes JoMa

• 06 Augustus 2012 - 08:44

Sabine:

Hoi Joran en Marga,
    Ik zit met jaloerzie jullie mooie reis te lezen!!!
    Wat genieten daar zeg en wij maar hard werken hier haha.
    Die Canyon ziet er erg mooi uit zo hoor, wauw!
    Geniet er nog van daar.

Groetjes Sabine

• 06 Augustus 2012 - 09:14

Wim En Ineke:

Mooie en gekke foto;s. Ook de foto;s van gisteren bekeken, er stonden er nu meer dan 2 op! Mooi.
    Kreeg net foto's van André Kuipers , die van jullie zijn haast net zo ruimtelijk. groetjes en knuffel

• 07 Augustus 2012 - 10:21

Yvonne Bakker:

Hoi, Marga en Joran

Gisteren waren Manny en Otto hier en vertelden van jullie mooie site met prachtige foto's en reisverslagen. Inderdaad prachtg, hoor. Het staat je wel goed, die camper, Marga.
    Wij wensen jullie dan ook nog veel reisplezier! We zullen weer uitkijken naar jullie nieuwe verslagen.
    Hartelijke groetjes uit een wisselvallig Hengelo.

• 07 Augustus 2012 - 22:19

Linda:

de foto's zijn al mega super om te zien, laat staan dat je er echt zelf tussen staat. meestal is dat niet te omschrijven.