Viva Las Vegas.... en nu weer in Nederland - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas.... en nu weer in Nederland - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas.... en nu weer in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

27 Augustus 2012 | Nederland, Hengelo

Hello… een laatste update van ons! De afgelopen 2 dagen hebben we doorgebracht in Las Vegas… een geweldige stad. Een grote kermis, allemaal lichtjes, kleuren en versieringen! Het meeste over the top, maar wel erg leuk om een keer mee te maken!

Donderdagmiddag hebben we, na het inchecken in onze mooie kamer in the Mirage (met uitzicht op de Strip), de Strip verkend. Veel winkels, uiteraard casino’s, hotels met allerlei thema’s. ’s Avonds hebben we de show ‘Ka’ van Cirque du Soleil bezocht in het MGM Grand-hotel. Een geweldige show; wat een acrobatiek en spektakel!

De volgende ochtend hebben we heerlijk uitgeslapen. Daarna nog wat hotels en winkels bezocht, o.a. de Venetian. Super mooi: Venetië is helemaal nagemaakt en zelfs de gondels en het San Marco plein zijn aanwezig.
Na het avondeten bezoeken we een aantal gratis shows bij verschillende hotels: Sirens bij Treasue Island, the Vulcano bij the Mirage en de fonteinen bij het Bellagio. Daarna besluiten we nog een show van Cirque du Soleil te bezoeken; we kunnen met 50% korting en aangezien het thema water is bij deze show en we eigenlijk thuis al naar deze show aan het kijken waren, besluiten we gek te doen en ook tickets hiervoor te kopen. En het is geld meer dan waard! Wederom een geweldige show! Heel anders dan de show van gisteravond, maar zeker net zo mooi!

Na de show drinken we om middernacht in de bar nog een drankje en we proosten op onze geweldige rondreis. We hebben het supermooi gehad: heerlijk weer, prachtige parken en campings, 4200 mijl gereden in Amerika (door 6 staten: Californie, Arizona, Utah, Wyoming, Montana en Nevada).

Sinds gistermiddag zijn we weer thuis.... we moesten wel even omschakelen qua weer.... Wat een regen gisteren hier zeg! En maar 17 graden :)
Pa en ma stonden ons op te wachten op Schiphol en dat was erg fijn! Vannacht weer lekker in ons eigen bedje geslapen. Nu rest ons nog het wassen, opruimen, bijkomen van de jet-lag en weer aan het werk :)

Bedankt voor het meelezen met onze reis en voor jullie reacties! Nu op naar het maken van een mooi foto-album en lekker nagenieten!

Groetjes JoMa

• 27 Augustus 2012 - 11:07

Saskia Jongsma:

Welkom thuis!!
    Xxxx

• 27 Augustus 2012 - 11:59

Sabine:

Hoi Joran en Marga!
    Wat een mooie reis, en wat leuk om zo mee te lezen (terwijl ik nog hard aan het werk was)
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en welkom thuis!
    Groetjes Sabine (nog 1 week werken en dan ook eindelijk vakantie)

• 27 Augustus 2012 - 12:08

Wim En Ineke:

Heel fijn dat jullie het zo goed gehad hebben, het was ook een mooie reis om zo mee te lezen!
    En dan nu weer terug naar het leven van alledag, welkom thuis en succes met het opruimen van de troep, knuffel.