Californie: kust - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Californie: kust - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Californie: kust

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, Big Sur

Gistermiddag aangekomen aan de Californische kust, we overnachten in Big Sur. Erg mooie stukken gereden hier en vandaag hebben we de 17 mile drive gereden. Helaas is het weer niet geweldig vandaag; het is fris, grijs en bewolkt en we hebben zelfs een klein beetje (mot)regen gehad.. Ach, het houdt ons niet tegen en eigenwijs als we zijn... gewoon de korte broek aan, maar dan wel met trui :)

Onderweg vandaag heel mooie en grote huizen gezien, zeeleeuwen, eekhoorns, verschillende vogels en een mooi stukje van de kust.
Morgen trekken we vanuit Big Sur verder langs de kust naar beneden. We gaan dan naar Ventura, redelijk dichtbij Los Angeles.

De wegen in Amerika vallen ons tot op heden wel tegen, wat een gehobbel zeg! De wegen zijn breed, maar niet echt egaal. Vandaag andere Nederlanders gesproken en die maken het rondje andersom en helaas.... onze hoop dat het wellicht beter wordt, hebben zij met de grond gelijk gemaakt. Nergens zijn de wegen zo goed als in Nederland!

We vermaken ons prima, de dagen gaan snel voorbij en onze camper bevalt goed! Hij slurpt benzine, maar ja, dat was enigszins te verwachten. Vandaag op de camping begonnen die Amerikanen gelijk over 'onze' gouden medaille :) Gaaf dat Marianne Vos het goud te pakken heeft. Jammer dat we daar weinig van mee krijgen, maar we zien hier ook zoveel moois, dus dat maakt alles goed! We kunnen het via internet prima volgen, althans de uitslagen.

Tot de volgende keer!

• 30 Juli 2012 - 09:20

Martiene:

Ha Marga en Joran,

Ik zit in mijn praktijk te wachten op de volgende patiënt en heb even tijd om jullie reisverslagen te lezen!
    Ben wel een beetje jarloers!! Wat is het daar mooi zeg!
    Heel veel plezier nog en kijk al weer uit naar jullie volgende verslag.
    Volgende keer mag je me wel meenemen, misschien pas ik wel in de koffer. Krijg je gratis massage na elke zware wandeling!! ha ha....

Groeten Martiene

• 30 Juli 2012 - 23:05

Saskia Jongsma:

Die Pelikaan!! Wat leuk, konden jullie dichtbij komen, of hebben jullie zo'n goede lens ;)
    Mooie foto's, mooi verhaal...

xxxx

• 31 Juli 2012 - 21:10

Saskia :

Hallo .
    Bedankt voor het kaartje voor renske. Ze heeft er zelf uit gelezen dat hij van jullie kwam,ze kon jou naam lezen marga!
    Xxxxxxxxx