De camper opgehaald en onze eerste kilometers! - Reisverslag uit Groveland, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu De camper opgehaald en onze eerste kilometers! - Reisverslag uit Groveland, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

De camper opgehaald en onze eerste kilometers!

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

25 Juli 2012 | Verenigde Staten, Groveland

Vandaag hebben we onze camper opgehaald. Om 8.00 uur waren we al bij Moturis en na al het papierwerk en uitleg over de camper, zijn we om 9.30 uur dan echt op pad gegaan.
Eerst maar eens even een supermarkt opgezocht, we kwamen in eerste instantie uit bij de Walmart, een heel grote vonden wij, maar er was geen bakery en geen vers fruit en groente. Toen we ernaar vroegen, kregen we als antwoord: dit is maar een kleine Walmart, in onze superstores is dat allemaal wel...... Hoezo klein? Wij keken onze ogen al uit, maar goed, wij weer naar buiten en onze weg vervolgd, op zoek naar een andere supermarkt. Gelukkig hielp ons Tom-Tommetje ons en na een minuut of 5 hadden we een Safeway te pakken.
We hebben hier meer dan 2,5 uur rondgelopen, voordat we alle boodschappen binnen hadden, maar onze camper is nu goed gevuld. We hebben ook vooral veel drinken ingeslagen, want het is hier behoorlijk warm!

Nadat we alle boodschappen binnen hadden, kon de reis echt beginnen. Op naar Groveland, vlak voor Yosemite National Park. Het rijden ging prima en na 2,5 uur kwamen we aan in Groveland. Op het eind in een zeer mooi landschap en al behoorlijk klimmen.
We staan op een mooie camping en ook het koken ging prima. En in de bossen heerlijk lekker lang 's avonds buiten zitten.

Morgen gaan we naar Yosemite National Park en dan hebben we 2 dagen geen mobiel bereik en internet. Dus we melden ons vrijdag weer! Morgen gaan we de Tioga Pass rijden en dan donderdag de Panorama Trail (13 km!) wandelen, we zijn benieuwd!

Tot vrijdag, groetjes JoMa

• 25 Juli 2012 - 09:13

Narda:

Lieve broer en schoonzus,
    Nog maar een paar dagen op pad en alweer zoveel gedaan, super!
    Wat fijn dat alles goed verloopt en dat jullie prachtig weer hebben.
    We blijven de verhalen volgen...
    Kus uit Rossum.

• 26 Juli 2012 - 16:24

Marieke L:

Dat klinkt allemaal al super goed! Heel veel plezier en geniet ervan! Groetjes van Marieke