Foto's!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

09 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nou, daar zijn ze dan.... de eerste foto's. We hopen dat ze een beetje mooi weergegeven worden; ook dat is voor ons een verrassing.

We hebben inderdaad Coromandel overgeslagen en zijn direct naar Rotorua gereden. Van Auckland was dat een halve dag rijden. 's Middags toen we aankwamen hebben we het stadje bezocht; erg leuk en toeristisch. Rond dit stadje zijn allerlei thermische en vulkanische parken. Twee van deze parken hebben we de volgende dag bezocht: Wai-o-tapu thermal wonderland en Waimangu Volcanic Valley. Heel erg mooi en indrukwekkend; overal rook, stoom, allerlei kleuren en heel veel bomen en planten. Onvoorstelbaar dat het daar zo kan groeien. De stank waar we voor gewaarschuwd waren, viel ons erg mee. Gelukkig was het deze dag mooi weer; om 11 uur hebben we de pijpen van onze afritsbroek afgeritst. Heerlijk in het zonnetje!! Nou, dat hebben we 's avonds geweten.... we waren allebei rood! En dat terwijl de zon er maar een beetje door kwam.

Maar vandaag is het alweer misse boel.. helaas weer regen en grauw. We zijn nu in Taupo, zo'n 80 km ten zuiden van Rotorua. We hebben vanochtend de Huka Falls bezocht en we staan redelijk dichtbij het Lake Taupo.
We zijn nu in het stadje Taupo, in een internetcafé en we horen overal kerstmuziek..... heel apart om te horen. We hebben totaal niet het idee dat het bijna Kerst is, ook al is het al december.

Morgen willen we naar Tongariro National Park; nog meer vulkanische landschappen en bergen (vulkanen) waar op de toppen nog sneeuw kan liggen.

Maar nu eerst proberen de foto's op de website te krijgen. We zijn benieuwd....

Tot mails! Groetjes, JoMa

• 09 December 2007 - 08:41

Fam Jongsma:

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!!!!!!!!!!
    Foto's zijn duidelijk hoor!.

Liefs ons

• 09 December 2007 - 10:01

Suze:

hoi Marga en Joran,
    leuke foto's en leuke verhalen. Dit gedeelte ken ik tenslotte nog niet.
    Hoop wel dat het weer wat beter wordt. Zoveel heimwee kunnen jullie nog niet hebben, dat je het weer hebt meegenomen:)

Hier gaat ale zijn gangetje. duurt iets langer voor we de notulen hebben;) woensdag een VH met franse cameraploeg. Herman wil mij perse in uniform (leuker plaatje!)We zullen zien.

Veel plezier verder en ik blijf meelezen.
    Gr. Suze

• 09 December 2007 - 13:09

Arjan:

Hallo daar,
    foto's zijn mooi hoor, mis alleen een beetje zonneschijn :-)

Erg leuk dat jullie om de zoveel dagen een berichtje plaatsen, zo kunnen wij ook nog een beetje meegenieten van jullie vakantie.

Hier gaat alles verder zijn gangetje, verder geen bijzonderheden.

Veel plezier nog!!!
    Groetjes,
    Ar

• 10 December 2007 - 11:48

Petra:

Ziet er allemaal zeer spannend en leuk uit jongens.

Groetjes Petra Sonmezer en alle andere Beltman en vrouwen

• 10 December 2007 - 11:59

Elwin:

Wat een mooie natuur zeg!!!
    Hebben jullie al wilde Maori's gesignaleerd, haha?

Groetjes je neef

• 12 December 2007 - 18:08

Vosjes:

Prachtige foto's: zo te zien hebben jullie het erg naar de zin!!
    De echte zon komt nog.

groetjes