Weer thuis..... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Weer thuis..... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Weer thuis.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

05 Januari 2008 | Nederland, Hengelo

Hoi allemaal,

We zijn weer thuis! Gisterochtend om 05.40 uur zijn we geland op Schiphol. Na een lange vliegreis, zagen we in de aankomsthal twee bekende gezichtjes.... Marco en Saskia kwamen ons ophalen en daar waren we erg blij mee!! Sasco, bedankt!!!
10 kilo zwaarder... d.w.z. de bagage, wij zelf natuurlijk niet :)
Eenmaal terug in Hengelo vinden we het allemaal erg kaal en vlak. Nieuw-Zeeland was zo ontzettend groen en we zijn daar amper vlakke stukjes tegengekomen. Het is toch wel een heel verschil.
Terwijl ik nu dit berichtje zit te typen, hebben we de lampen aan in de woonkamer en is het hartstikke donker en nat buiten. Bah! Wel even wennen hoor.

Maar we hebben een prachtige vakantie gehad. Alles is goed gegaan, we hebben geen rare dingen meegemaakt en we hebben zo veel gezien en gedaan!! Een vakantie en een land om nooit te vergeten!

We willen jullie allemaal bedanken voor het lezen van onze website, het meeleven met onze vakantie en het plaatsen van berichtjes, de mailtjes en de smsjes. Wij vonden het erg leuk om de website bij te houden en jullie berichten te lezen. Bedankt!!

We plaatsen nog wat foto's op de website binnenkort, dus kijk er nog maar een keer naar!

Als laatste wensen wij jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2008!

Groetjes, JoMa

• 05 Januari 2008 - 14:14

Yvette:

Welkom terug in het koude,natte nederland.
    Fijn te horen dat alles goed is gegaan. Natuurlijk ook nog de beste wensen en we zien elkaar gauw.

groeten Yvette

• 05 Januari 2008 - 14:15

Paula:

Welkom thuis!
    Dat zal inderdaad even afkicken zijn en dat met dit beroerde weer...
    Gelukkig hebben jullie de foto's nog.
    Ik zie jou maandag weer (of dinsdag?) groetjes, Paula

• 05 Januari 2008 - 14:32

Fam Jongsma:

WELKOM thuis!!!!!!!!!!!!!!!!

• 05 Januari 2008 - 14:56

Christiaan:

Dat was de 2 minutendurende-achtbaanrit, waarvoor je een uur in de rij hebt gestaan, alweer. Welkom terug en een gelukkig nieuwjaar.

• 05 Januari 2008 - 17:47

Wim En Ineke:

Hoi Jo Ma, ik had bij het vorige artikel al gereageerd, maar nogmaals Welkom thuis! En voor jullie ook een goed 2008! Bedankt voor jullie geweldige vakantie-avontuur, het was leuk om te lezen en te zien. En nu dus... terug naar het gewone leven, tot ziens! Wimineke

• 06 Januari 2008 - 10:37

Mirjam De Wit:

En nu begint het grooooote afkicken....
    Ik wens jullie hierbij alle goeds voor 2008, en het nagenieten kan beginnen.
    Marga, ik denk dat we binnenkort eens iets moeten afspreken, kan ook in Enschede wat mij betreft (op woensdag of vrijdag lunchtime).
    Groetjes, Mirjam

• 07 Januari 2008 - 12:13

Lida:

Ben blij, dat jullie weer heelhuids thuis zijn en niets te laat, volgens de tv-berichten. Vandaag zeker al weer bij de diverse bazen jullie opwachting gemaakt?? Weer in het gareel.
    Veel succes met het plakken van de foto's, die hartstikke mooi zijn, zelfs op mijn ouwe computer.
    See you.