Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

30 Juni 2012 | Nederland, Hengelo

Nog precies 3 weken en dan vertrekken we naar Amerika, waar we al meer dan anderhalf jaar naar uitkijken.

Hieronder grofweg de route die we gaan rijden. We vliegen op San Francisco en verblijven daar 3 dagen, voordat we de camper ophalen. Vervolgens gaan we 3 dagen naar Yosemite National Park. Daar willen we in ieder geval de Panorama Trail lopen; dat schijnt een super mooie, maar pittige wandeling te zijn waar je de hele dag zoet mee bent.
Na Yosemite gaan we terug naar de kust en rijden we naar Big Sur, via de beroemde Highway no. 1. Via LA gaan we dan naar de Grand Canyon, Page, Monument Valley en de 2 Nationale Parken bij Moab (Canyonlands en Arches). Na deze parken rijden we naar het noorden: we gaan voor een dikke week naar Grand Teton en Yellowstone NP.
Hierna (we zitten dan al in half augustus) gaan we naar Capitol Reef, Bryce Canyon en Zion NP, om vervolgens te eindigen in... Las Vegas!!!

De route op een kaartje proberen we nog toe te voegen.

We hopen weer een heel aantal reisverslagen te kunnen plaatsen en met jullie te kunnen delen. Reacties zijn van harte welkom!

Groetjes JoMa.

• 30 Juni 2012 - 21:34

Saskia:

Hoi Joran en Marga,
    leuk dat jullie weer een reisverslag gaan bijhouden!! Deze reis is jullie meer dan gegund en hoop dan ook dat het een onvergetelijke reis gaat worden!!! Geniet ervan!!!

liefs ons!

• 01 Juli 2012 - 06:21

Sabine:

Hey Joran en Marga,
    Heeeeeeel veel plezier op weer een mooie reis!!! Geniet er lekker van en ik volg jullie weer hoor :-) Leuk om de verhalen weer te lezen.

• 02 Juli 2012 - 07:30

Ineke Roeppel:

Natuurlijk ga ik jullie volgen... en vast veel plezier met de voorbereiding

• 02 Juli 2012 - 07:44

Martiene:

Ha Marga en Joran,

Michel is een aantal jaar geleden ook naar amerika geweest en heeft ongeveer de zelfde route gereden! hij vond het echt geweldig! Heel veel plezier!

Groeten Martiene

• 12 Juli 2012 - 21:39

Lida:

Hé Marga en Joran,
    Tijd van vertrek komt snel nader.
    Wens jullie een geweldige vacantie en zal weer met plezier de reisverslagen lezen.
    Dikke knuf.

• 18 Juli 2012 - 07:51

Patrick:

ben benieuwd hoe de reis verloopt. Alvast veel plezier

• 20 Juli 2012 - 13:02

Marieke Lodewijk:

Hoi JoMa! :-)

Een hele fijne reis gewenst, ik denk dat het een fantastische reis zal worden. Ik ben nu al jaloers… Veel plezier en geniet ervan!

Groetjes, Marieke