Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joran en Marga - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Door: JoMa

Blijf op de hoogte en volg Joran en Marga

10 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo!

Gisteravond om 21.00 uur plaatselijke tijd zijn we geland in Las Vegas! Nu kan onze honeymoon dan echt beginnen. Na een lange en vermoeiende reis, met overstap in Atlanta, zijn we aangekomen in het MGM Grand hotel, waar een schitterende kamer hebben. Hij is nog veel groter dan thuis onze hele benedenverdieping, haha!

Nadat we lekker uitgeslapen hebben, hebben we vanochtend na het ontbijt de camera gepakt en zijn we de Strip opgegaan. Het was heerlijk zonnig weer: 36 graden en een strakblauwe lucht! Aangezien we nu iedere dag een opdracht of vraag moeten beantwoorden om na de honeymoon ons huwelijkscadeau in ontvangst te mogen nemen, zijn we op zoek gegaan naar de M&M shop, voor het uitvoeren van de eerste opdracht: op de foto gaan met Yellow & Red!
En het is gelukt hoor! De eerste opdracht is voltooid, zie de foto's :)!
Verder heerlijk over de Strip gewandeld, geshopt (Marga heeft 2 erg mooie Guess horloges gekocht :)) en lekker geluncht. Toen het wel erg warm werd, zijn we teruggegaan naar onze hotelkamer om even lekker met de beentjes languit te gaan, want we willen vanavond natuurlijk met alle lichtjes aan op de Strip wandelen!! Dus foto's daarvan volgen!!

Morgenochtend gaan we de camper ophalen en verlaten we Las Vegas. We gaan dan richting Yosemite, Kings Canyon en Sequoia NP, waar we vermoedelijk slecht mobiel bereik en geen Wifi hebben. Het kan dus wel even duren, voordat er weer een berichtje verschijnt van ons. Tot later!!

Groetjes, JoMa

• 10 September 2014 - 05:10

Lida:

Leuke foto's. Heel veel plezier!! Maar dat zal vast wel lukken.

• 10 September 2014 - 16:59

Arjan:

1 down, 26 to go! ;-)

• 10 September 2014 - 18:02

Ot-ma:

De eerste opdracht is vervuld! De eerste euro's hebben jullie dus binnen!
    Was niet erg moeilijk toch?
    Nu al die andere opdrachten nog.
    Veel plezier en tot een volgende keer!

• 11 September 2014 - 19:35

Frank:

Had wel een foto van die hele grote hotel kamer verwacht. Fijn dat de reis goed is gegaan. Have fun

• 11 September 2014 - 19:38

Marlous: